dua kosong satu dua = hai
0 Comment
hi , oi , celcom ..pd tanggal 31/12 pd setiap tahun merupakan tarikh yg sgt d nntikan utk semua kaki kaki blogger . sebb mereka smngt giler ayat dlm semua blog sama je , selamat tahun baru / happy new year . utk budak budak yg amek peperiksaan , cnth , UPSR , PMR , SPM mesti akan cakap " azam baru / semangat baru / belajar betol betol / perbaiki akhlak + macam mcam + bla bla bla " ok . wish all successsss . tepat pukol 11:59:59 , ad perlawanan mercun bunge , mercun sape pling tgg + kuat + cntik , dy lah yg bangg. tp dy ta tau ad org yg tegh merana d luar sana sbb ta dpt tdo , lame kan ? mesti lah ,so lu pikir lah sendri .. tahun keramat adlh tahun PMR yg pling molek utk aq , bkn senang na jmpe . seumor idop , sekli je dpt jmpe . ad org amek pmr 2 kali ke dlm idop ? tahniah ... seperti yg aq taip d atas ~ .. aq pon ad azam baru .. bce perkataan PMR pun dh tau ap azam aq .. hehe act , aq jelez ngn result pmr this year , giler gempak . haha .. spe yg ta dpt 2 , jgn sediy . maybe ad hikmah , hnye redha . doakn kejayaan aq n batchmate aq tau ., " Ya ALLAH , kao berikanlah kami keputusan yg terbaik utk PMR tahun 2012 . Sesungguhnya Engkau Maha Pemurah . setidak tidaknye kao berikanlah kami ap yg kami ingini dan mampu membuat kedua dua ibu bapa kami tersenyum ya ALLAH dan jganlah kao berikan kegagalan kpd kami . amin amin amin . ya robbalalamin " utk calender taon 2012 , confrm jadual aq penoh dgn belaja , belaja , belaja . hmm , ta pe . sesungguhnye ad blasan dn ganjaran utk orang yg teros berusahe tnpe kenal erti penat dn setia utk meminta pertolongn drpd ALLAH . wish me more successs (: wish all success too (: hehe , belaja molek molek , bukan keras keras as study smart not study hard , tp klo dh terpkse , ap salahnye , k lah , happy new year , moge murah rezki dn cerah mase dpn. ngee ((: baii |
Welcome
![]() Twitter
Credit
Skin made by Hafiz Zulkafly . Edit by Marham Rahim . I GOT THE BACKGROUND FROM Dolliecrave . Other image from We♥it and special thanks to Mr.Google cause help me .
|